Moikkis kaikille!

Äkkiä on aika mennyt nimittäin minun rakkaista rakkain Siru täyttää 1v. Vastahan minä hain pienen karvapalleron kotiin ja nyt se on jo iso akka. Paljon on vuoteen kaikkea mahtunut ja välillä teki mieli palauttaa koiruus kasvattajalle. Enhän minä kuitenkaan raaskis tuosta ihanasta höttöpäästä luopua.
Tarkoitus oli järjestää synttärit mutta paljastui että Sirulla on koiratäitä joten pysymme hetken erossa muista koirista. Kunhan niistä päästään niin sitte juhlitaan kavereiden ja toivon mukaan myös sisarusten kesken.

Laitetaanpas alle muutama tänään otettu kuva synttärisankarista.1895588.jpg
1895593.jpg1895595.jpg

Menin Sirun kans ulos että otetaanpas muutama kuva blogiin ja kasvattajalle lähetettäväksi niin neiti oli koko ajan selällään ja kintut levällään. Hups neitoa.
1895609.jpg

Suuret kiitokset Merville tästä ihanasta neidosta. Sirusta on kasvanut kaunis nuori neiti.
Onnittelut myös muille Tyynen B-pennuille. Toivottavasti nähtäs pian kakun merkeissä.

Mulla taitaa päästä itku, mun pikku Tiu-Tiu on jo 1v.


Katjuska