Heipä hei pitkästä aikaa. On ollu todella saamaton päivitysten kanssa. Mutta paljon on tapahtunu. Toivottavasti muistan nyt kertoa kaikki.

Eli kesä on ja ötökät sekä minulta että Sirulta löytyi punkki kun käytiin ystäväni Jenniferin luona vierailulla Suolahdessa. Äiti ei luvannu meidän enää mennä sinne kylään. Tai jos minä haluan mennä niin Sirua ei saa ottaa mukaan =) Noh katotaan ny. Siru varmaan käyttäyty punkin poiston hetkellä paremmin ku minä. Siru makas ihan rauhassa kun taas minä kiljuin ja vaadin nukutusta =) Mä en vaan pidä mistään ötököistä.
Pari kuvaa Suolahden vierailulta. Menimme saareen mökille. Oli samalla Sirun ensimmäinen kyyti veneessä. Ja oikein hienosti osas neiti käyttäytyä. Pari kertaa nousi pystyyn ja vaihto asentoa. Minä kun olin varma että se jossain välissä hyppää pois veneen kyydistä. =)

Suurimman osan ajasta Siru näytti oikein reppanalta märältä koiralta.
1827594.jpg1827605.jpg

Ja kattokaa miten ihanat maisemat meillä oli.
1827598.jpg
1827763.jpg

Mökin seinällä oli sarvet ja joku eläin, Siru repes noille aivan täysin. Jos oisin saanu ne irti niin oisin piilottanu kaappiin meidän vierailun ajaksi.
1827609.jpg1827612.jpg

Sitten kuvia taas Sirun ihanasta poikaystävästä Roopesta. Kuvat on tältä päivältä kun käytiin kylässä.
Roope supattaa jotakin Sirun korvaan.
1827639.jpg
1827733.jpg

1827649.jpg

Oltiin lähdössä Sirun kans kotiin niin Roope päätti että hänkin haluaa kyytiin. Näyttäs siltä että parilla on kriisi.
1827653.jpg

Mutta kyllä ne osas poseerata sovussakin. On ne sitte ihania.
1827657.jpg

Siru oli vierailun jäljiltä ihan poikki. Kerettiin Sirun kans ajaa ehkä kilometri kotiinpäin kun Siru tippu penkiltä. En ymmärrä miten se siinä onnistu. Sain pysäytettyä auton niin Siru oli jo kiivenny takas penkille. Istu ja hieman ihmetteli että kuinkas tässä näin kävi.

Eilen meillä kävi vierailulla kummitätini Hansu koiruus. Ihastuttava nuori mies.
1827623.jpg

Ai niin mun autoon pyörähti 700000 km täyteen. Kuva oli tietenki pakko ottaa. Ja hyvin auto edelleen kulkee.
1827619.jpg

Semmosia kuulumisia Sirulle. Eli oikein hyvää kuuluu. Karvaa lähtee älyttömästi ja mulla on kova homma harjata sitä. Onneksi Siru antaa mielellään harjata.

Mulla ei oo edelleenkään töitä. Jos joku tietää paikan jonne datanomi vois hakea niin ilmoittakaa. Työttömänä on kiva olla muutama viikko mutta ei pidempään.
Jotain hyvää sentäs kuuluu. Pääsin kummiksi. Olin sylikummina serkkuni pojalla. Kiltisti oli lapsukainen ristiäisissä. Ja hyvän nimen sai.

Siinä pikaisesti joitakin kuulumisia. Kohta tulee Sirulle 1-vee täyteen. Sitten pidetäänki ISOT synttärit. Saas nähdä ketä kutsutaan ;)

Ensi kertaan
Katjuska