...lisää juttua.

Pahoittelen etten ole kerennyt päivittelemään mutta päivät menee töissä ja illat koiran kanssa puuhaillessa.

Ollaan nyt oltu kaks viikkoo vanhempieni luona ihan vaan Sirun takia. Äidilläni on käsi kantositeessä. Kompastui koiraan/jalkoihinsa kun meni vähän hillitsemään koiran tutustumista kissaan. Pahoittelut äidille :)

Autellaan siis tiskauksessa, pyykkäyksessä sun muissa askareissa. Miehistä kun ei oo noissa asioissa kovin apua.

Koira on päivät kiltisti äidin kans ja kun minä tuun töiden jälkeen kotiin niin ilkeys alkaa. Kovasti mua komentaa.

Siru kasvaa kohinalla. Painoa on jo 15kg. Paino noussu aika hyvin ku on ollu muorin ruokinnassa. Mutta koira on edelleen aika hoikan näköinen ku korkeutta on tullu niin paljo lisää.

Ensimmäiset rokotukset on otettu. Käyttäyty lääkärissä hienosti niin kuin pienen neidin kuulukin.

Joulu on pelastettu. Äiti lupas että saadaan olla joulu kotona :)

Laitanpas tähän loppuun viestin jonka sain äidiltäni eilen.

"Hei mami minulla on ollut tänään hauska päivä nukuin puoli 10 söin paskansin sisälle kerkesin syödä sitä vähän ennenkuin muori siivos sen pois sitten löysin aarteen se on kait joku ässän pissa astia nam ja muuten mami minä olen iso tyttö jo hyppäsin keittiön penkille katsomaan mitä muori on unohtanut antaa mulle ei muuta kuin hyvää työpäivää ja puremisiin illalla tv.siru"

Että näin meillä. Repesin täysin töissä kun sain tämän viestin. Viestistä huolimatta koira on oikeasti hyvässä hoidossa :) Ei tarvi Mervi huolestua. Ollu koiruudella poikkeuksellisen energinen päivä.

Ja arvoisat blogini lukijat. Huomenna olisi ystäväni isän 60v. synttärit ja lahja pitäis keksiä. Oon sitä jo hetken tässä pähkäilly mutta mitään en keksi. Oisko hyviä ideoita?

Nyt kahvitauko on ohi ja jatkan töitä. Lisään illalla kuvia kunhan pääsen kotiin.